Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

Kräftskiva

Av Lena Liljedal - 31 augusti 2013 15:15

Hej igen

Jag vet att jag lovade att göra mer inlägg, men det blir väl tyvärr så att man har annat & göra & tiden springer iväg.

Idag Lördag så ska jag snart upp till svämor & svärfar & hjälpa dom lite, de ska ha kräftskiva ikväll, så jag & Lina har lovat att hjälpa henne ikväll.

Joakim,Linus,Lina & Simon kommer nog lite senare, Lina ska göra sig i ordning & De andra grabbarna får göra sig i ordning när de kommer hem från crossen.

Jag ska ta med kameran & ta lite kort på gamlingarna när de festar loss.

Imorgon så ska jag till Alice & fira henne, hon fyller år idag, men firar imorgon, då tar jag bussen ut, för jag tror inte att Joakim kan köra bil imorgon.

Annars i veckan har jag jobbat över lite varje dag, sen igår när vi kom hem & hade ätit så var det bara att gå ner & sätta sig att jobba vidare med att skriva in dörrar, det är mycket nu, men det är roligt att det finns att göra.

Ni får ha det så bra så länge så hörs vi.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljedal - 22 juli 2013 14:13

Japps,nu har jag hittat hit igen, det är nästan ett år sen jag var & bloggade nu, men jag har faktiskt inte kännt för det. Men nu sitter jag här ute i sommarvärmen +30 i solen, ganska så varmt ja, men det är skönt att det fläcktar lite oxå idag, ig...

Av Lena Liljedal - 24 november 2012 06:08

Japp,nu har jag hittat hit igen. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Tja,min moder ska flytta till lägenhet nu den 1:a december och då ska Lina o Simon hyra där tills de hittar en köpare. Det kan ju bli spännande. Ja,vi har väldigt...

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:33

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:16

Ja,ja vet,det är ett antal veckor sen jag var inne,men men,så e det. Under semester så gjorde vi inte så mycket,tog bara det lugnt,som man ska göra. Nu har vi snart jobbat i 2 veckor & det känns helt okej,har inte så där väldigt mycket att göra,s...

Av Lena Liljedal - 12 juli 2012 17:01

Japp,nu ska jag bara kolla så jag får till det. Kul att testa lite. Ses snart igen....

Ovido - Quiz & Flashcards