Alla inlägg under november 2012

Av Lena Liljedal - 24 november 2012 06:08

Japp,nu har jag hittat hit igen.
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Tja,min moder ska flytta till lägenhet nu den 1:a december och då ska Lina o Simon hyra där tills de hittar en köpare.
Det kan ju bli spännande.

Ja,vi har väldigt lite att göra på jobbet,inget kul alls.

Igår då var Lina o jag med Linus hos logopeden,det var 3:dje gången han var där,sen fick vi en tid för att gå igenom o kolla vad han behöver hjälp med.
Sen när vi var färdiga där,så gick Linus tillbaka till skolan medans Lina o jag var i stan,först var vi ett ärende med Lina.
Sen när vi var färdiga med henne,så shoppade vi lite julklappar,så nu är det bara Lina kvar,skönt att ha det överstökat.

Idag har jag tänkt att jag ska börja julpynta o fortsätta imon.
För sen ikväll ska vi på ålagille.
nästa helg har man ju redan planerad.
sen får man kanske baka nått lite till jul,jag brukar vara megatidig med sådana saker,men jag har inte hunnit än.
Nej,nu ska jag upp o sätta på lite kaffe hämta tidningen o äta frukost.
sen får jag se när resterande av familjen vaknar,jag vaknade halv fem,sen kunde jag inte sova längre.

Men ha det så gött i helgen,så ska jag försöka att skärpa mig med mina inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards