Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Snart 1mån sen

Av Lena Liljedal - 21 maj 2012 06:42

Ja,nu e det snart en månad sen jag var inne,jag blir inte färdig,sist jag skrev  så skulle vi till halmstad & köra motionen,där både Linus & Joakim kör,de hamnade båda i b-final där & det gick bra.

Tja,det har väl varit bra med allt.

Jämke har öppnat banan nu,så nu lär man inte se så mycket av gubbe eller son om vardagarna,men jag får väl följa med nån gång.

Vi var på samtal på furulundsskolan med Lina,hon har rätt mycket frånvaro pga sin mage,som vi har fått tid för andra ggr nu i stan,första ggr så var läkaren sjuk,sen säger de till oss att söka på ungdomsmottagningen,det kunde de sagt med en gång när de fick min egenremiss,men nej då,sen de på ungdomsmottagningen säger att "vi har varken ultra eller röntgen här" så de kommer att skicka oss till csk sen igen när hon har pratat med läkaren på ungdomsm.

Sicket j***a hattande.

Jo,Lina frågade om hon kunde få gå om & läraren & rektorn tyckte det var ett moget beslut av henne,det finns plats så det var inga problem.

Så nu e det bara magen kvar att utreda.

Linus får extra hjälp i skolan med matte,svenska,eng. Men han har det jobbigt ändå,jag hjälper ungarna så gott jag kan här hemma med läxor & dylilkt.

Iaf så denna helgen var vi i Munka-Ljungby på motion,det gick bra Linus hamnade i A-final,höll sig på hjulen,det e huvudsaken,han tyckte inte om banan,det flög upp mycket sten.

Joakim hamnade i c-f men han tog oxå sig runt & höll sig på hjulen,så det var lugnt.

Sen så körde vi därifrån & till Tranan,banan heter så,där var Joakim domare på serietävlingen & så kunde man stå & heja på Jämke.

Jädrans vad varmt det var där på söndan,så när man kom hem & hade duschat så såg man sin fina bonnabränna.

Så denna helgen ska det inte vara nått,sen nästa helg,motion i Limnhamn sen på söndan km på ripa.

Nej,nu e det tajm att väcka familjen,så vi får se när vi höres igen,om en månad kanske,ska försöka bättra mig.

:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljedal - 31 augusti 2013 15:15

Hej igen Jag vet att jag lovade att göra mer inlägg, men det blir väl tyvärr så att man har annat & göra & tiden springer iväg. Idag Lördag så ska jag snart upp till svämor & svärfar & hjälpa dom lite, de ska ha kräftskiva ikväll, så jag & Lina h...

Av Lena Liljedal - 22 juli 2013 14:13

Japps,nu har jag hittat hit igen, det är nästan ett år sen jag var & bloggade nu, men jag har faktiskt inte kännt för det. Men nu sitter jag här ute i sommarvärmen +30 i solen, ganska så varmt ja, men det är skönt att det fläcktar lite oxå idag, ig...

Av Lena Liljedal - 24 november 2012 06:08

Japp,nu har jag hittat hit igen. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Tja,min moder ska flytta till lägenhet nu den 1:a december och då ska Lina o Simon hyra där tills de hittar en köpare. Det kan ju bli spännande. Ja,vi har väldigt...

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:33

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:16

Ja,ja vet,det är ett antal veckor sen jag var inne,men men,så e det. Under semester så gjorde vi inte så mycket,tog bara det lugnt,som man ska göra. Nu har vi snart jobbat i 2 veckor & det känns helt okej,har inte så där väldigt mycket att göra,s...

Ovido - Quiz & Flashcards