Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

MåndagMorron

Av Lena Liljedal - 2 juli 2012 07:31

Japps,då var det måndag igen.

Det har inte varit så mycket,vi har gjort 3st bänkar på jobbet nu när vi haft lite att göra,så de ska bara upp till jämke nu,sen har vi målat lite,snyggat till lite runt om.

Vi har fått tid till Lina på ultra & kolla lite mage,gallan,så det inte var det hon hade ont av när vi var på sjukhuset,sen får vi väl se vad det visar,annars får man väl gå vidare.

I Lördags så sprayade Lina & Joakim en tavla här ute,som de oxå ska ha på jämke,som de ska ha vid starten.

Sen efter det körde vi till Råby & hämtade mamma,som följde med & fiskade ett par timmar,men vi fick ingenting:(.

Efter det körde vi uppom råbyskola & kollade på bänken de hade där med tak,för Joakim ska bygga en sådan här hemma nu i sommar,det e inte så mycket cross just nu,men sen till hösten e han väldigt upptagen med crossen igen.

Linus vill aldrig följa med & fiska,han tycker det e tradigt,så han satt hemma & spelade istället.

Men igår söndag var Joakim,Lina,Linus & Jösse på vm:et i uddevalla & kollade,medans jag var här hemma & höll på att plocka lite & gjorde i ordning,man får ta lite i taget.

På Lördag ska vi fira både Linus & Joakim,Linus fyller 15 medans Joakim fyller 45,så det ska bli kul,jag har planerat att både göra smörgåstårtor & sen att vi ska grilla på kvällen för de som kommer då,jag har bjudit hem en del jobbarkompisar oxå.

Så jag var uppe i affären igår & beställde lite grejer till lördagen.

men som sagt var,nu e det måndag igen & trodligtvis efter denna veckan så e det lite semester,sen får vi väl se om det e fint väder,annars får man väl hitta på lite inomhus.

Men vi ska ha en tävling på jämke oxå i semestern,dm,både lördag & söndag,men det var bara om vi fick ihop folk till att hjälpa till,så det får vi ju se ikväll när vi har möte.

Men ni får ha det så bra så länge,idag ser det iaf ut som det skulle bli fint väder.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljedal - 31 augusti 2013 15:15

Hej igen Jag vet att jag lovade att göra mer inlägg, men det blir väl tyvärr så att man har annat & göra & tiden springer iväg. Idag Lördag så ska jag snart upp till svämor & svärfar & hjälpa dom lite, de ska ha kräftskiva ikväll, så jag & Lina h...

Av Lena Liljedal - 22 juli 2013 14:13

Japps,nu har jag hittat hit igen, det är nästan ett år sen jag var & bloggade nu, men jag har faktiskt inte kännt för det. Men nu sitter jag här ute i sommarvärmen +30 i solen, ganska så varmt ja, men det är skönt att det fläcktar lite oxå idag, ig...

Av Lena Liljedal - 24 november 2012 06:08

Japp,nu har jag hittat hit igen. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Tja,min moder ska flytta till lägenhet nu den 1:a december och då ska Lina o Simon hyra där tills de hittar en köpare. Det kan ju bli spännande. Ja,vi har väldigt...

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:33

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:16

Ja,ja vet,det är ett antal veckor sen jag var inne,men men,så e det. Under semester så gjorde vi inte så mycket,tog bara det lugnt,som man ska göra. Nu har vi snart jobbat i 2 veckor & det känns helt okej,har inte så där väldigt mycket att göra,s...

Ovido - Quiz & Flashcards