Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Midsommardagen

Av Lena Liljedal - 23 juni 2012 07:42

Ja,jag vet,jag e jättedålig med att skriva.

Tja,jag vet inte vad jag ska börja.

Linus går som sagt på sommarskola och tycker att det e kul där,det låter ju kanon.

Han ska bara gå nästa vecka med sen får han oxå sommarlov.


Linas besvär med magen har inte gott över,faktum med att det börjar bli värre.

Igår så vaknade hon av att hon hade ont,så då gick hon ner & satte sig i duschen,så det kanske kunde lindra lite,vi var tyvärr inte hemma,vi var & hämtade släpen så vi kunde slänga Linas gamla soffa & det stora tältet vi hade här.

Men iaf så när vi kom hem så var det bättre,hon gjorde sig i ordning,sen var vi på lite midda & fest vid fyra,men när vi satt & åt mat så fick hon ont igen & det var inte mycket hon åt,men sen så drack hon äppelmust,efterrätt åt hon inte alls, så en kompis till mig skjutsade hem mig & Lina,när vi kom hem hade hon 38 i feber,lite tabletter & sen sov hon.

Hon vaknade lite senare,då satt vi & pratade lite & sen ringde hon Simon & pratade med honom innan hon skulle sova igen.

Joakim & Linus kom hem vid tre tror det jag va när de väckte en.


Iaf så nu i morse ringde min telefon kl 06.00,då var det Lina från rummet,då hade hon jätteont igen,så jag tog fram lite tabletter.Hon hade först 38,5 sen efter en halvtimme var det 39,så jag vet inte riktigt,hon sover nu iaf.

Men jag inbillar mig att det e gallsten hon har, för hon har ont i både rygg & mage nu,när hon började få ont i höstas så var det bara magen,så det har blivit värre,för det har vi ju i släkten & det stod att det kan vara ärftligt,med gallsten alltså.Så vi får väl se hur dagen blir.har hon fortfarande ont & har feber så får jag ringa sjukvårdsupplysningen.


Jag tycker det ser ut som det e grått & trist ute,men de flesta ligger väl inne idag & e fylledåliga,det e tur att man inte dricker så mycket,en öl var det enda jag tog igår.

Ja,vi synes & höres   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljedal - 31 augusti 2013 15:15

Hej igen Jag vet att jag lovade att göra mer inlägg, men det blir väl tyvärr så att man har annat & göra & tiden springer iväg. Idag Lördag så ska jag snart upp till svämor & svärfar & hjälpa dom lite, de ska ha kräftskiva ikväll, så jag & Lina h...

Av Lena Liljedal - 22 juli 2013 14:13

Japps,nu har jag hittat hit igen, det är nästan ett år sen jag var & bloggade nu, men jag har faktiskt inte kännt för det. Men nu sitter jag här ute i sommarvärmen +30 i solen, ganska så varmt ja, men det är skönt att det fläcktar lite oxå idag, ig...

Av Lena Liljedal - 24 november 2012 06:08

Japp,nu har jag hittat hit igen. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Tja,min moder ska flytta till lägenhet nu den 1:a december och då ska Lina o Simon hyra där tills de hittar en köpare. Det kan ju bli spännande. Ja,vi har väldigt...

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:33

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:16

Ja,ja vet,det är ett antal veckor sen jag var inne,men men,så e det. Under semester så gjorde vi inte så mycket,tog bara det lugnt,som man ska göra. Nu har vi snart jobbat i 2 veckor & det känns helt okej,har inte så där väldigt mycket att göra,s...

Ovido - Quiz & Flashcards