Alla inlägg under augusti 2012

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:16

Ja,ja vet,det är ett antal veckor sen jag var inne,men men,så e det.

Under semester så gjorde vi inte så mycket,tog bara det lugnt,som man ska göra.

Nu har vi snart jobbat i 2 veckor & det känns helt okej,har inte så där väldigt mycket att göra,så jag håller på med lite underhållsarbeten ute,som att måla,jag tycker ju att det e roligt.

Ja,det har väl inte hänt så mycket annars,Lina & jag ska nog ta & inviga hennes nya tält i helgen,men vi ska inte campa så långt hemifrån,vi stannar i oretorp.

Så ska vi fiska lite & bara mysa hon & jag,kan bli kul,så vi får hoppas på bra väder i helgen.

& nu börjar snart skolorna oxå,Linus ska ju börja i åttan & Lina valde att gå om första året på median för att hon hade mycket frånvaro,för det här med magen bl a,det tcker jag var bra gjort av henne,så hon inte bara slutar & ger upp.


Vi har gjort som vanligt oxå,bokat Lalandia en vecka till hösten i år igen,det har blivit en tradition att åka dit varje år & ungarna har inte börjat klaga än,så då forsätter vi väl.


Jaha,nu har jag inte mer att skriva om så vi höres väl en annan dag,ha det gott så länge :)


Jo,jag det har snart gått 6 veckor sen jag slutade röka,det känns bra,men lite si så där om kvällarna.


Ovido - Quiz & Flashcards