Direktlänk till inlägg 16 juni 2012

Skärpning

Av Lena Liljedal - 16 juni 2012 15:12

Ja,jag vet,det var ett tag sen fast jag sa att jag skulle skärpa till mig,men så e det.

Jag vet inte,men crossäsongen e ju i full gång,denna helgen e Joakim,Linus & Rickard i Uppvidinge,kommer hem söndag kväll.

Lina & jag var med på Linus skolavslutning igår,sen gick vi ner till böckmans & tog en fika.

Sen på kvällen så hade Lina en liten fest här,det var trevligt,allt var lugnt,som de ska vara.


Iaf så har vi varit på ungdomsmottagningen med Lina & de tog lite prover,som var bra,kanon,men de tyckte att vi skulle behålla tiden till kvinnokliniken som vi hade fått en ny tid,för hon var ju sjuk första ggr vi var där.

Så vi har varit där oxå & den läkaren var oxå kanon,hon tog sig tid.

Hon kollade äggstockar & livmoder & allt såg jättebra ut,skönt.

Men när vi var på ungdm så bytte de ut hennes p-piller för hon hade med tre hormoner i,de skulle hon inte ha tyckte de.

Det sa hon oxå på kvinnokl att det var det första hon hade bytt ut,sen frågade hon om hon typ drack mycket mjölk,men det har vi börjat köpa hem laktosfri & de sa hon oxå,det hade varit det andra förslaget hon hade kommit med,men hon skrev ut tabletter till Lina som hon ska ta i två månader,varje dag,för magkatarr,sen ska vi höras av per telefon & höra om det har blivit bättre.

Annars har det inte varit nått.


Linus ska gå i sommerskola,först sa han nej,men sen sa jag till honom att det e bara i nio dagar från kl 08.30-12.00,så då gick han med på det,det kunde han stå ut med.


Jobbet,tja vad ska man säga,väldigt lite att göra,för att vara vid denna tiden på året,vi brukar ju annars ha fullt upp.

Så Joakim ska nog stänga i fyra veckor till sommaren,sen får man verkligen hoppas på att det e mer att göra efter semestern.


Lina tyckte jag skulle fixa en annan blogg så hon kunde styla min framsidan,men jag vet inte,så lite som jag är inne på denna så kan jag lika gärna behålla denna som den e.

Vi har varit väldigt dåliga med att ut & fota i år,vi får väl se när vi får tummarna ur r....

 Vad ska ni hitta på i semestern? jag vet inte riktigt vad vi ska. Kom med lite förslag.

  hoppas det blir en fin sommar


 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljedal - 31 augusti 2013 15:15

Hej igen Jag vet att jag lovade att göra mer inlägg, men det blir väl tyvärr så att man har annat & göra & tiden springer iväg. Idag Lördag så ska jag snart upp till svämor & svärfar & hjälpa dom lite, de ska ha kräftskiva ikväll, så jag & Lina h...

Av Lena Liljedal - 22 juli 2013 14:13

Japps,nu har jag hittat hit igen, det är nästan ett år sen jag var & bloggade nu, men jag har faktiskt inte kännt för det. Men nu sitter jag här ute i sommarvärmen +30 i solen, ganska så varmt ja, men det är skönt att det fläcktar lite oxå idag, ig...

Av Lena Liljedal - 24 november 2012 06:08

Japp,nu har jag hittat hit igen. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Tja,min moder ska flytta till lägenhet nu den 1:a december och då ska Lina o Simon hyra där tills de hittar en köpare. Det kan ju bli spännande. Ja,vi har väldigt...

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:33

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:16

Ja,ja vet,det är ett antal veckor sen jag var inne,men men,så e det. Under semester så gjorde vi inte så mycket,tog bara det lugnt,som man ska göra. Nu har vi snart jobbat i 2 veckor & det känns helt okej,har inte så där väldigt mycket att göra,s...

Ovido - Quiz & Flashcards