Direktlänk till inlägg 22 juli 2013

Haha,det var ganska längesen nu

Av Lena Liljedal - 22 juli 2013 14:13

Japps,nu har jag hittat hit igen, det är nästan ett år sen jag var & bloggade nu, men jag har faktiskt inte kännt för det.

Men nu sitter jag här ute i sommarvärmen +30 i solen, ganska så varmt ja, men det är skönt att det fläcktar lite oxå idag, igår var det lite väl.

Tja, igår så hade jag ett Mary Kay party här hemma, vi satt ute med fötterna i baljor & drack antingen öl,vin eller cider, vi var sex tjejer som satt här & vi hade en kanon trevlig kväll.

Ja, vad som har hänt under detta året är väl att Linus bröt handen under sin första träning, så han fick ha gips i fyra veckor,

han har hunnit med att skaffa flickvän i Stockholm, lite långt iväg bara, men de har träffats, Linnea kom hit med sin mamma & mormor, de bodde på campingen i Bromölla, sen följde Linus med Linnea hem när de skulle köra hem, så vår semester var att först köra till Ullared, sen for vi till Stockholm för att Simon då hade hittat en Cheva där, som han köpte, sen körde vi till Härad, det ligger en bit utanför Strängnäs, där campade vi på Linneas tomt, sen for vi ner till Halmstad (hallandia) på vägen hem, där fixade Joakim & jag tidtagningen på en tävling, sen var det hemåt på söndagen, så vi tillbringade väldigt mycket tid i bil på semestern.(en vecka iaf).

Förra veckan var det slappevecka, fast jag har slappevecka denna veckan oxå, är det semester så är det.

Nu till helgen så fyller Jämke 50år, det ska vi fira med tävling fre-sön spedcross+ rm i minicross, vi ska ha partytält med trubadur, men tyvärr är det inte så många anmälda, lite synd.

Sen har jag bara en slappevecka kvar, sen börjar slitet igen, men man ska inte klaga, jag har ett jobb att gå till & vi har haft fint väder nu när man har varit hemma :)

Jag ska bara försöka skärpa till mig att gå in & blogga lite oftare än en gång om året typ.

Lina håller på lite med körkortet, hon tar det lugnt, jag ska med henne ner till skolan, hon vill inte åka dit själv, så jag har lovat henne, men hon kör bra, iaf här hemma med oss.

Hon & Simon är fortfarande tillsammans, det är 4år nu, kul att det håller.

Katten lever & frodas, likaså Rocky, han ligger här ute med mig på en dyna, där har vi en riktig soldyrkare, fattar inte hur han tyar ligga i solen som han gör.

Nej, nu in & värma lite mad som vi hade häromdagen.

Ha det :)  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljedal - 31 augusti 2013 15:15

Hej igen Jag vet att jag lovade att göra mer inlägg, men det blir väl tyvärr så att man har annat & göra & tiden springer iväg. Idag Lördag så ska jag snart upp till svämor & svärfar & hjälpa dom lite, de ska ha kräftskiva ikväll, så jag & Lina h...

Av Lena Liljedal - 24 november 2012 06:08

Japp,nu har jag hittat hit igen. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Tja,min moder ska flytta till lägenhet nu den 1:a december och då ska Lina o Simon hyra där tills de hittar en köpare. Det kan ju bli spännande. Ja,vi har väldigt...

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:33

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:16

Ja,ja vet,det är ett antal veckor sen jag var inne,men men,så e det. Under semester så gjorde vi inte så mycket,tog bara det lugnt,som man ska göra. Nu har vi snart jobbat i 2 veckor & det känns helt okej,har inte så där väldigt mycket att göra,s...

Av Lena Liljedal - 12 juli 2012 17:01

Japp,nu ska jag bara kolla så jag får till det. Kul att testa lite. Ses snart igen....

Ovido - Quiz & Flashcards