Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

TorsdagFörMidda

Av Lena Liljedal - 12 juli 2012 10:47

Japps,då har det snart gått en vecka på semestern,jisses,vad det går snabbt,fast man inte gör något speciellt.

Ja,då har vi haft kalas både för Linus & Joakim,så i söndags bara slappade vi.

Sen på måndagen så åkte vi till stan & shoppade loss lite,så vi var inte hemma förens vid 20.30,men så hade vi inte så brått in till stan heller,vi har ju trots allt sem,då ska man ta det lugnt.

I Tisdags så höll jag på här hemma städning,tvättade upp all tvätt,var ute & klippte gräset,så den dan försvann rätt fort.

Igår så tog jag & Rocky bussen till mamma i råby där vi tillbringade hela dagen,vi fixade lite utomhus i mellan skurarna,sen på kvällen  när de andra kom Linus,Lina,Simon & Joakim så hade de beställt mat nere från Royal Thai,så vi satt hemma hos mamma & gott,de gillade hon.

Idag har jag inte planerat in nått,så vi får väl se vad dagen har att erbjuda,jag trodde vi skulle ta & börja med det planerade lilla bygget på baksidan,men det verkar som om jämke tar tiden där för Joakim,vi ska ju ha tävling där till nästa helg.

Än så länge ser det ju ut att vara fint väder,för kollade man vädret igår så ska det komma in en del regn till,tråkigt,men tyvärr inget man kan göra något åt,vädret rår man inte över :(

Nej,jag får väl se vad jag kan hitta på,för nått måste jag göra,annars blir jag knäpp.

Imorgon har jag hållt uppe 2 veckor med rökandet,så det är därför jag e lite rastlös,måste göra nått.

ja,jag får se nästa gång jag skriver,jag vet att det tar lite tid imellan,men har man inget att skriva om så har man inte.

Vi ses & sen får man hoppas på lite bättre väder   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljedal - 31 augusti 2013 15:15

Hej igen Jag vet att jag lovade att göra mer inlägg, men det blir väl tyvärr så att man har annat & göra & tiden springer iväg. Idag Lördag så ska jag snart upp till svämor & svärfar & hjälpa dom lite, de ska ha kräftskiva ikväll, så jag & Lina h...

Av Lena Liljedal - 22 juli 2013 14:13

Japps,nu har jag hittat hit igen, det är nästan ett år sen jag var & bloggade nu, men jag har faktiskt inte kännt för det. Men nu sitter jag här ute i sommarvärmen +30 i solen, ganska så varmt ja, men det är skönt att det fläcktar lite oxå idag, ig...

Av Lena Liljedal - 24 november 2012 06:08

Japp,nu har jag hittat hit igen. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Tja,min moder ska flytta till lägenhet nu den 1:a december och då ska Lina o Simon hyra där tills de hittar en köpare. Det kan ju bli spännande. Ja,vi har väldigt...

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:33

Av Lena Liljedal - 15 augusti 2012 06:16

Ja,ja vet,det är ett antal veckor sen jag var inne,men men,så e det. Under semester så gjorde vi inte så mycket,tog bara det lugnt,som man ska göra. Nu har vi snart jobbat i 2 veckor & det känns helt okej,har inte så där väldigt mycket att göra,s...

Ovido - Quiz & Flashcards